Serwis

 

 


 Wykonujemy usługi serwisowe urządzeń:

  • Vorwerk Kobold - wszystkie modele
  • Vorwerk Tiger - wszystkie modele
  • Kirby - wszystkie modele
  • Rainbow - SE D3, D4, E-seria
  • Roboclean 

 


1 POWIADOM DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

Powiadom Dział Obsługi Klienta w dowolnej formie:

PRZEZ TELEFON

 
OBSŁUGA KLIENTA:
+ 48 71-780-66-35
+48 71-332-38-37

Pon 9:00-17:00

SERWIS:
+48 503-754-024

Pon 9:00-17:00

 

OSOBISTA DOSTAWA

W autoryzowanym punkcie  Vorwerk Kobold w Twojej okolicy

Prosimy dołączyć wypełniony  formularz zlecenia naprawy wraz z kopią dokumentu sprzedażowego.

Jeżeli pozostawisz urządzenie w punkcie  Vorwerk Kobold, proszę kontynuować  od KROKU 3

 

2 TRANSPORT URZĄDZENIA

Prosimy pamiętać iż pakując urządzenia wysyłane do serwisu, obowiązek prawidłowego zabezpieczenia produktów należy do osoby zlecającej.

ZAPAKUJ URZĄDZENIE

Urządzenie należy odpowiednio zabezpieczyć przez transportem. Wszystkie komponenty należy odłączyć od głównej bazy, owinąć folią strech/ folią bąbelkową/ ręcznikiem oraz wypełnić karton gazetami. Wysyłka maszyny trafia bezpośrednio do Autoryzowanego Punktu Serwisowego we Wrocławiu

Autoryzowany Punkt Serwisowy Vorwerk Kobold
Showroom  House of Care & Design & Events

ul. Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław

tel. 717806635

 

KOMFORTOWY ODBIÓR

 Domawiamy termin odbioru paczki poprzez kuriera Inpost a następnie Twoje zlecenie, zostanie do Ciebie podesłane na wskazany adres e-mial lub telefon komórkowy.
 

3 KONTAKT Z KLIENTEM W SPRAWIE DIAGNOZY ORAZ WYCENY:

Zgodnie z obowiązującą kolejnością zleceń, odkurzacz zostaje zdiagnozowany oraz wyceniony*.
Serwis obliguje się do kontaktu w przeciągu 7 dni roboczych od dostarczenia maszyny w sprawie diagnozy oraz wyceny*.
W chwili kiedy Państwo życzą sobie wystawienie faktury VAT na naprawę należy poinformować o tym biuro, podając NIP firmy.

* Jeśli dot. napraw pogwarancyjnych

 

4 WYSYŁKA URZĄDZENIA

Naprawiony sprzęt zostaje wysłany na wskazany adres kurierem DHL.


AKTUALIZACJA PROCEDUR ZWIĄZANYCH Z GWARANCJĄ PRODUCENTA VORWERK KOBOLD


Gwarancja producenta Vorwerk Kobold: 2 lata od daty dostarczenia sprzętu do Klienta; 
Rękojmia: ustawowa, obligatoryjna odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne rzeczy sprzedanej. Stosowana przy umowie sprzedaży, ma również odpowiednie zastosowanie do innych stosunków prawnych. 

ZAKUP U INNEGO PODMIOTU GOSPODARCZEGO/OSOBY FIZYCZNEJ:


Bestvac Sp. K., jako Autoryzowany Dystrybutor i Serwis od listopada 2015r. objęty jest obowiązkiem dostarczenia usług serwisowych systemu Kobold. 
W sytuacji jeśli Klient dokonał zakupu u innego podmiotu gospodarczego/osoby prywatnej, która nie jest w żaden sposób powiązana z firmą Bestvac Sp. K., tzn. nie posiada Umowy o Współpracę, Kontrakt Partnera Sprzedaży, dokumentu zakupu potwierdzającego sprzedaż Spółki komandytowej Bestvac, nie jest uprawniony do składania roszczeń gwarancyjnych do Bestvac Sp. K. 
Klient w pierwszej kolejności winnien złożyć roszczenia gwarancyjne do podmiotu gospodarczego/osoby fizycznej u którego ów sprzęt zakupił. 

Bestvac Sp. K., nie przyjmuje napraw gwarancyjnych produktu Kobold, który wszedł w posiadanie poprzez zrealizowanie planów sprzedażowych sprzedaży bezpośredniej prowadzonej przez firmę Vorwerk Thermomix Sp. z o.o. Jako Dystrybutor, chcielibyśmy zapewnić Państwu pomoc w obsłudze, z tego względu wszelkie informacje zw. z obsługa tj. Instrukcja Obsługi znajdziecie Państwo na naszej stronie >tutaj< 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl